Fórum > Diskusia o pletení, háčkovaní, plstení a o vlne... > FAQ - často kladené otázky

E-vlny1

E-vlny1

13.2.2013 8:58 odpovedať

Chcem objednať klbká, ktoré nie sú skladom. Kedy mi budú doručené???
Na úvodnej stránke je termín, kedy objednávame nový tovar. Od tohoto termínu trvá cca 7-9 dní, kedy klbká budú u nás na sklade a následne vybavíme Vašu objednávku.
napr. termín obj. nového tovaru je 25.apríl 2016, klbká prídu k nám na sklad cca 2-4 mája, následne bude Vaša objednávka vybavená.

Moja objednávka je stále "potvrdená" a nemám žiadne ďalšie info.
Objednali ste zrejme aj klbká, ktoré nie sú skladom. Ak potrebujete vedieť v akom stave je Vaša objednávka - kontaktujte nás na mail: info@e-vlny.sk

Neprišli mi údaje k platbe.
Info k platbe zasielame až je objednávka kompletná a pripravená k odoslaniu.

Balík na Adresu
Slovenská pošta zmenila spôsoby zasielania balíkov, ak zvolíte dodanie ako "Balík na Adresu" - balík Vám doručí domov kuriér Slov. pošty.

Balík na poštu
Slovenská pošta zmenila spôsoby zasielania balíkov, ak zvolíte dodanie ako "Balík na poštu" - balík bude uložený na príslušnej pošte, nutné je však uviesť správnu mail adresu alebo správny tel. kontakt.

Chcem upliesť sveter, neviem koľko klbiek potrebujem???
Stačí nakuknúť na stránky Garnstudia Drops, kde podľa Drops návodov viete vypočítať koľko klbiek budete potrebovať. http://www.garnstudio.com/lang/cz/kategori_oversikt.php

Garnstudio Drops *Nejčastější dotazy (FAQ)http://www.garnstudio.com/faq.php?cid=24